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dc.contributor.authorBaerresen, Donald W.-
dc.coverage.spatialBrasilpt_BR
dc.coverage.spatialEstados Unidospt_BR
dc.date.accessioned2017-06-01T18:50:04Z-
dc.date.available2017-06-01T18:50:04Z-
dc.date.issued1966-
dc.identifier.urihttp://repositorio.ipea.gov.br/handle/11058/7888-
dc.description.abstractThis paper describes in analytical form certain conditions which affect the marketing of Brazilian coffe in the United States. Some of the principal relationships discussed in this study are obtained from the interesting and valuable work of Antonio Delfim Neto and Carlos Alberto de Andrade Pinto as published in O Café do Brasil : Vinte Anos de Substituição no Mercado Internacional. This present paper is not meant to provide a critique of the Anpes study but to offer some thoughts which in part, at least, were stimulated by that study.pt_BR
dc.language.isoen-USpt_BR
dc.publisherEscritório de Pesquisa Econômica Aplicada (EPEA)pt_BR
dc.titleSome thoughts concerning the marketing of Brazilian coffee in the United Statespt_BR
dc.typeLivrospt_BR
dc.rights.holderInstituto de Pesquisa Econômica Aplicada (Ipea)pt_BR
dc.source.urlsourcehttp://www.ipea.gov.br/portal/pt_BR
dc.location.countryBRpt_BR
dc.description.physical14 p.pt_BR
dc.subject.vcipeaIPEA::Comércio::Comércio Internacional::Exportação::Exportaçõespt_BR
dc.subject.vcipeaIPEA::Comércio::Comércio Internacional::Balança Comercial::Mercado Internacionalpt_BR
dc.subject.vcipeaIPEA::Agricultura::Produção Vegetal::Outras Culturas::Cafépt_BR
dc.rights.licenseÉ permitida a reprodução deste texto e dos dados nele contidos, desde que citada a fonte. Reproduções para fins comerciais são proibidas.pt_BR
dc.subject.keywordExportaçõespt_BR
dc.subject.keywordPromoção das exportaçõespt_BR
dc.subject.keywordMercado internacionalpt_BR
dc.subject.keywordCafépt_BR
ipea.access.typeAcesso Abertopt_BR
ipea.rights.typeLicença Comumpt_BR
ipea.researchfieldsN/Apt_BR
ipea.classificationComércio Internacionalpt_BR
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